Hybrydowelove

Hej!


Mnie też dopadała mania lakierowania... paznokci :) Pokochałam hybrydy SEMILAC dzięki, którym pierwszy raz mogę cieszyć się pięknym manicure'm przez 3 tygodnie! Moje lakiery od jakiegoś czasu moje lakiery mają nowy dom - pudełko na organizację kosmetyków zakupione w Pepco.



A jak już porządki kosmetyczne zrobione mogłam się oddać przyjemności gotowania. Dziś spontanicznie przygotowałam kotleciki z kaszy kuskus (przepis tzn. na czuja, z głowy). Wyszły mega pyszne! Kaszę kuskus krótko gotowałam w bulionie, tak aby zmiękła. Na patelni podsmażyłam cebulkę z potarkowaną marchewką. Wszystko razem zmieliłam, doprawiłam do smaku solą i pieprzem. Ostudziłm. I na koniec dodałam jajko surowe, aby konsystencja stała się lepka. I tak przygotowaną mieszankę formowałam w małe kotleciki i smażyłam na oleju :) CUDO! Do tego podałam marchewkę z groszkiem na gęsto i mizerię.



Później już był czas na przyjemności we dwoje - wypróbowywaliśmy przepisy na koktajle i wypiliśmy pyszną kawę!




I tak dzień minął... ;-)

Olka

Komentarze

Popularne posty