Moja toaletka

Wraz z wiosną uporządkowałam kosmetyki i z małego białego biurka z Ikea stworzyłam dla nich nowe miejsce - mini toaletkę.


Organizer do szuflady również jest z Ikea, był jednak nieco za duży i musiałam go przyciąć "na wymiar" ;-)


I tak od dołu po prawej mieszkają pudry, korektory, róże i cienie. U góry po prawej: lakiery do paznokci oraz kredki do oczu i brwi. W środkowym rzędzie od dołu: podkład, gąbeczka do podkładu, balsam do ust, tusze do rzęs i produkty do brwi. Wyżej wszystkie pomadki, jakie posiadam. A na samej górze błyszczyki i kredki do ust. Zupełnie po lewej znajduje się mój niedziałający już zegarek, miseczka na codzienną biżuterię i gumkę do włosów oraz koszyczek z przyborami do włosów








Też lubicie robić porządki w kosmetykach? Mnie to uspokaja. No i zrobiłam w ten sposób miejsce na kilka nowości z promocji Rossmann ;-)


Olka


Komentarze

Popularne posty