Wielkanocne kartki

Kartki z życzeniami Wielkanocnymi już wypisane i gotowe do wysłania. Tak bardzo lubię ten prosty zwyczaj wysyłania i otrzymywania kartek, listów, że co roku staram się pilnować, aby kartki od nas były wysłane do najbliższych na czas.


Dobre i pożywne śniadanie zaliczone, a po śniadaniu rytuały porannej pielęgnacji.


Woda różana jest z Avon, czasami w promocji można ją kupić za około 4 zł. Jest zbawienna dla cery wrażliwej jako tonik do odświeżenia skóry w ciągu dnia lub rano po przebudzeniu.


Wypróbowałam przy okazji nowość z Ziaja - maseczka na twarz i szyję na noc aktywnie wygładzająca łagodząca podrażenieniach- bardzo przyjemny kompres regenerujący dla cery wrażliwej. Ja zostawiłam ją na dłużej, a po wchłonięciu resztę delikatnie wklepałam w skórę, tak aby nic się nie zmarnowało.


Skorzystaliśmy z pięknej pogody i wybraliśmy się na naszą leśną działkę robić porządki wiosenne i przygotować teren do wiosny. 


A wieczorem w końcu zabrałam się za organizowanie mojej mini-toaletki.


Pozdrawiam
Olka


Komentarze

Popularne posty