Ciepło i rodzinnie

Hej!



Święta powoli dobiegają końca. Mam nadzieje, że tak jak ja spędziliście je w ciepłym i rodzinnym gronie. Jutro czas wracać do pracy i obowiązków dnia powszedniego, ale jeszcze dziś jest spokojny czas z herbatką w ręku, by nacieszyć się magią świąt oraz prezentami znalezionymi pod choinką.

Ja pod swoją znalazłam przepysznie pachnący zestaw kosmetyków Tutti Frutti Farmona. Masło do ciała i olejek pod prysznic i do kąpiel o tak apetycznym zapachu, że miałoby się ochotę je zjeść! :)



Prezent, który sprawił mi największą radość, był od mojego Narzeczonego, który bardzo o mnie dba.

Krem do twarzy Organique nawilżająco-wygładzający z aloesem, olejem macadamia i witaminą E.



A w związku ze zbliżającym się końcem starego roku i początkiem nowego w tym tygodniu nastąpi wymiana kalendarzy. Uwielbiam zapisywać różne notatki w podręcznym kalendarzu i zawsze mam go przy sobie w torebce. Ten, który będzie mi towarzyszył jest tym bardziej wyjątkowy, że jest kalendarzem kreatywnym z rysunkiem do kolorowania na każdy dzień tygodnia! :)

Kalendarz Kolorowy Rok Wydawnictwo Arkady - możecie go kupić w Empiku!



Życzę miłych ostatnich dni roku :)

Olka




Komentarze

Popularne posty