Naturalna pielęgnacja

Hej!

Jak już wcześniej wspominałam zrobiłam sobie mały prezent pielęgnacyjny na święta i zakupiłam kilka perełek z Biochemii Urody. Już kilka razy miałam przyjemność używać kosmetyków z Biochemii, jednak te wybrane tym razem mam u siebie po raz pierwszy.

I tak oto:

Trzy olejki: olej arganowy EKO, olej z nasion pietruszki i olej z rokitnika.

Olejek arganowy już kiedyś używałam innej marki ekologicznej i uwielbiam jego działanie! Teraz zimą mam zamiar używać go zamiast kremu na dzień (mam cerę suchą). Olej z rokitnika ma za zadanie łagodzić wrażliwą skórę, natomiast olejek z nasion pietruszki dostałam gratis, a więc muszę doczytać jakie jest jego zastosowanie :)



Chcę odejść od drogeryjnych szamponów i odżywek do włosów oraz przestaję je farbować. Pierwszy krok to poniższe mleczko jedwabne. Muszę przemyśleć zakup jakiegoś szamponu naturalnego.



Chcę wypróbować OCM, a więc ściereczka jest niezbędna! :)



Uwielbiam peelingi enzymatyczne, są dla mojej wrażliwej skóry jedynym rozsądny i skutecznym sposobem na głębsze oczyszczanie jej.



Po peelingu, wiadomo, czas na maskę! Maska ma działać nawilżająco i odżywczo, gojąco i łagodząco, regenerująco i ujędrniająco itd. - Sprawdzimy! :)



Odrobina ekologii w makijażu :) Słyszałam na temat tego pudru wieeeele pozytywnych opinii, tak więc jest! 



Mydło do wszystkiego. Zapach bardzo neutralny, ale działanie skuteczne! Można nim myć ciało, twarz, włosy - nie podrażnia, nie wysusza.



Zaczynamy zmiany w pielęgnacji!!! :)

Olka


Komentarze

Popularne posty