Naturalny kolagen Colway



Od dwóch tygodni mam przyjemność stosować wyjątkowy kosmetyk polskiego producenta - żel do mycia twarzy z naturalnym kolagenem Colway

Żel jest przeznaczony do stosowania do całego ciała, twarzy, a nawet do mycia włosów! Nadaje się dla cery wrażliwej, zmęczonej, oczekującej poprawy jędrności i świeżości.

Ja obecnie stosuję go do mycia twarzy, z którą mam problemy trądzikowe. A w związku z tym , że  żel ten jest delikatny, łagodzący podrażnienia i zawiera naturalne składniki, działa na moją skórę jak kompres - nie podrażnia, nie wysusza i nie czuć po nim efektu ściągnięcia skóry.



Uwielbiam naturalne produkty do pielęgnacji!

Poniżej przedstawiam skład żelu do mycia Colway.



Znacie i używałyście produkty polskiej marki Colway? Ja wiele dobrego słyszałam o ich kultowej witaminie C. Dajcie znać :)


Komentarze

Popularne posty