Pielęgnacja maluszka z Sylveco




W sierpniu na świat przyjdzie nasz synek, ale już dziś postanowiłam zadbać o to, by po urodzeniu jego delikatna skóra była pielęgnowana naturalnymi delikatnymi produktami. A w związku z tym, że uwielbiam polskie marki postanowiłam zamówić serię dla dzieci mojego ulubionego producenta kosmetyków naturalnych - Sylveco.


Linia Sylveco dla dzieci to 4 produkty:
- Krem pielęgnujący do twarzy i ciała (29,50 zł)
- Kremowy szampon i płyn do kąpieli (28,00 zł)
- Łagodząca zasypka do ciała (14,50 zł)
- Oliwka do ciała z betuliną (28,50 zł)

Wierzę, że skóra mojego maluszka będzie odpowiednio zadbana i nawilżona, a przy okazji nie będzie miała styczności ze szkodliwymi substancjami chemicznymi.

Sylveco dla dzieci to nie tylko świetna jakość produktów, ale także piękne opakowania.



W gratisie dostałam od firmy krówki, mnóstwo próbek pozostałych produktów Sylveco oraz Vianek, a także piękna torbę ekologiczną na zakupy.

A czego Wy używacie dla swoich dzieci? :-)

Pozdrawiam
Olka



Komentarze

Popularne posty